Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.

På Salems webbplatser använder vi cookies för att webbplatserna ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies här.

Elektronisk faktura – efaktura

Betala gärna dina fakturor till Salems kommun via elektronisk faktura (e-faktura). E-fakturan distribueras digitalt direkt till din internetbank och du slipper få en pappersfaktura. På din internetbank kan du sedan enkelt betala fakturan, betalningsinformationen fylls i automatiskt och du kan även titta på gamla fakturor i bankens elektroniska arkiv.

Så gör du för att få e-faktura

Du anmäler att du vill ha e-faktura från Salems kommun på din internetbank. När du gör det kommer du att få samtliga fakturor från oss som e-faktura, oavsett vad den avser.

Det kostar inget att få e-faktura.

Avanmäl e-faktura

Avanmälan gör du på din internetbank.

Kontakt

Om du har frågor om fakturans innehåll ska du kontakta den referens som står på din faktura.

Senast uppdaterad 13 december 2019