Tyck till om Salems kommun!

På uppdrag av Salems kommun genomförs just nu den årliga medborgarundersökningen av SCB. Medborgarundersökningen ger oss en bild av vad våra medborgare är nöjda och mindre nöjda med, och kan hjälpa oss att utveckla våra verksamheter.

Undersökningen skickades ut i slutet av augusti till slumpvis valda invånare med inloggningsuppgifter för dig som vill besvara enkäten digitalt. Om du vill hellre svara på pappersenkäten skickas den ut i slutet på september.

Sista dag för att skicka in svar via pappersenkäten är 3 november och för att skicka in svar digitalt är 7 november kl. 13.00.

Medborgarundersökningen är en viktig källa i kommunens planeringsarbete och ger oss en bild av vad våra medborgare är nöjda med och resultatet kan hjälpa oss att utveckla våra verksamheter.

Har du blivit utvald och vill veta mer? Du hittar information på andra språk, vanliga frågor och svar, samt länk till inloggningen för webbenkäten på SCB:s hemsida.

Senast uppdaterad 12 september 2023