Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.

På Salems webbplatser använder vi cookies för att webbplatserna ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies här.

Starta eget företag

Salems kommun arbetar tillsammans med
föreningen Nyföretagarcentrum
för att ge stöd till nya företag i Salem.

Om du funderar på att starta eget
kan du få råd från Nyföretagarcemtrum.
Det kostar ingenting.

Nyföretagarcentrum finns på Badhotellet,
Järnagatan 16 vid Södertälje station.
Ring 08 550 884 90 för att boka tid.

Har du frågor om hur det är
med företagen i Salem?
Ring till Jan Forsman
på telefonnummer 08 532 59 808.

 

Senast uppdaterad 25 april 2016