Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.

På Salems webbplatser använder vi cookies för att webbplatserna ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies här.

Söka bostad

Salems kommun har ingen
egen bostadsförmedling.
Du måste själv ringa eller skriva
till byggföretagoch mäklare som
bygger och delar ut bostäder i Salem.
Kommunen kan bara ge bostäder för särskilt boende.

Kommunen äger mark som du kan
bygga eget hus på. Du ska stå i kö
till kommunens tomter i tomt-
och småhuskön.

Det kostar 600 kronor att vara med
i kön i tre år.

Prata med Jacob Poli på telefonnummer
070 433 50 38 om du vill veta mer.

 
 
 
 

Senast uppdaterad 25 april 2016