Salemsdagen inställt i år igen

Med anledning av den rådande pandemin har kommunens krisledningsnämnd beslutat att Salemsdagen inte kommer att genomföras som planerat i år. Vi hoppas kunna genomföra Salemsdagen som vi brukar nästa sommar igen.

Salemsdagen brukar traditionsenligt gå av stapeln sista helgen i augusti varje år och bjuda på aktiviteter som passar alla, men med anledning av den rådande pandemin ställdes kommundagen in förra sommaren och det gäller även denna sommar.

Har du några frågor och funderingar kring Salemsdagen? Kontakta Annika Holmertz, fritidskonsulent i Salems kommun, på annika.holmertz@salem.se.

Senast uppdaterad 07 juni 2021