Nytt nummer av Salems kommun informerar

Hur bör du tänka för att överleva en zombieapokalyps? Du kan även läsa om hur MiniMaria hjälper unga och om roliga evenemang som händer i kommunen och mycket mer.

Det senaste numret av Salems kommun informerar är ute och är fylld med spännande läsning. Bland annat kan du läsa intervjun med Herman Geijer som berättar hur man bäst klarar sig om en zombieapokalyps, du kan även läsa om Anneli som stödjer dem som stödjer och hur det går med byggprojekten runt om i kommunen.

Du hittar tidningen genom den här länken.

Har du inte fått en tidning så kan du maila dina adressuppgifter till kommunikationschef Clara Hägg via clara.hagg@salem.se. Du kan även hämta ett exemplar av tidningen i kommunhusets reception och så klart läsa den digitalt genom länken ovan.

Tidningen finns även tillgänlig som en taltidning som du kan hitta genom denna länk.

Senast uppdaterad 02 maj 2019