Möjligt att boka Stora Murgrönan igen

Med anledning av den rådande pandemin beslutade krisledningsnämnden att pausa uthyrningen av kommunens lokaler, men i och med de nya lättnaderna i samhället har nämnden beslutat att tillåta uthyrning av Stora Murgrönan igen.

Stora Murgrönan ligger i Salems bibliotek i Salems centrum. För bokning av lokalen, kontakta kommunens växel via telefon på 08-532 598 00 eller e-post på info@salem.se. Resterande lokaler går för tillfället inte att boka, ett beslut som gäller fram till den 1 oktober 2021.

På vår hemsida hittar du mer information om bokning och avbokning av våra lokaler.

Senast uppdaterad 13 september 2021