Glöm inte bort att besvara medborgarundersökningen

Har du fått hem medborgarundersökningen från SCB? Missa då inte chansen att tycka till om Salems kommun. Sista dag att besvara enkäten är torsdag 3 november.

I slutet på augusti skickade Salems kommun ut en medborgarundersökning via SCB. Det gjorde vi för att vi vill veta hur ni tycker att det är att leva och bo i kommunen. Enkäten besvaras anonymt via en pappersenkät eller på webben, där det även går att svara på engelska.

Svaren behöver vara hos SCB senast den 3 november, vilket innebär att pappersenkäten måste postas senast den 31 oktober och sista svarsdag för enkäten på webben är 3 november kl. 13.00.

Besvara enkäten och läs mer på scb.se/med

Tack för att du hjälper oss utveckla Salems kommun!

Senast uppdaterad 28 oktober 2022