Hitta din utbildning på utbildningsmässan.

Onsdagen den 10 april mellan klockan 10-16 hålls en utbildningsmässa i Folkets Hus i Hallunda som bland annat Salems kommun är med och arrangerar.

Södertörns högskola, Karolinska institutet och Stockholms universitet är några av dem över 35 utbildningsanordnarna som du kan träffa på utbildningsmässan. Mässan anordnas genom ett samarbete mellan Huddinge kommun, Botkyrka kommun, Salems kommun och Arbetsförmedlingen. Där har du möjlighet att komma i kontakt med vuxenutbildningar, folkhögskolor, högskolor och olika utbildningsanordnare som kan hjälpa dig att hitta din utbildning.

Ingen föranmälan behövs.

Senast uppdaterad 27 mars 2019